De lezer krijgt in dit boek een duidelijk beeld van de rol en de werking van marketing. Aan de hand van veel (voor iedereen herkenbare) voorbeelden uit de praktijk, laten de auteurs zien waarom en wanneer diverse marketing instrumenten gehanteerd worden. Bevat bovendien een verklarende marketing begrippenlijst. Een theoretisch maar verrassend leesbaar boek. Geschikt voor geinteresseerde ‘leken’ en voor meer beroepsmatig geinteresseerden. Boek graaft, zoals titel al aangeeft, niet diep; laat wel in kort bestek zien wat allemaal op het gebied van marketing te koop is. Een uitstekende ‘eerste kennismaking’. Drs. F.F.O. Holzhauer (psych.) is hoofdredakteur van het Tijdschrift voor Marketing en docent aan diverse vak-opleidingen, co-auteur U. Jelluma studeert Communicatie Technieken aan de universiteit van Leuven. Goed, informatief, up-to-date en bijzonder leesbaar boek.
Marketing in Vogelvlucht Een inleiding in de marketing voor onderwijs en Praktijk met complete begrippenlijst Holzhauer, F.F.O. & Drs U. Jelluma met Ir W.P. Albert
€14,75
9789026712524 |
Doos 764 Boek 2 |
Holzhauer, F.F.O. & Drs U. Jelluma met Ir W.P. Albert |
Kluwer B.v. Bedrijfswetenschappen , Uitgeverij te Deventer uit 1988 |
nederlands |
Paperback 288 pagina's 22x13 formaat slappe kaft |
Brievenbuspakket of opengevouwen: € 3,90 - Pakket: € 5,95 |
Beschrijving
Ook in voorraad
Keulse Potten
Folie Pers
Dick Trom diversen delen
Beschuit Blikken
Ouderwets Fornuis
Almanak ’s Enkhuizer – Achterhoekse – J. van Lennep
http://deoldejan.boekwinkeltjes.nl